Guma za sve vrste terena razvijena je kako bi zadovoljila potrebe vozača SUV vozila, pikap kamiona i vozila za neuređene terene, koji žele imati kombinaciju izuzetnih offroad mogućnosti i pouzdanih manira potrebnih za uređene ceste.
50:50 za uređene/za neuređene terene
Jednolika geometrija blokova kojom se postiže ujednačena distribucija materijala i optimizovano usmeravanje blokova, pruža nesmetanu interakcija s površinom puta: obe ove osobine omogućavaju znatno udobniju i ugodniju vožnju na putu sa gumom koja spada u liniju guma za sve vrste terena.
Velika bočna ojačanja na gornjoj površini bočnog zida štite gumu od kamenja, kamenčića i stakla.
Niz naslaganih odbojnih žlebova štiti gornju površinu bočnog zida od bušenja tako što odbija prepreke od tela gume.
Zaštitne lamele štite gumu i felnu od oštećenja uzrokovanih ivičnjacima i ostalim preprekama izvan puta.
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Mi koristimo kolačiće kako bismo vam osigurali najbolji ugođaj na našoj veb stranici. Kliknite ovde da biste saznali više ili promenili vaša podešavanja kolačića.